liiiiista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? lyckan skänker ingenting, den bara lånar ut.

 

 

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? hörlurar, hihi

 

 

3. Vad var det senaste du såg på tv? HOOOOCKEY !

 

 

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: kvart över åtta kanske

 

 

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? hockeyvrål från teven och musik.

 

 

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? gick hem från bussen

 

 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?min spotify, min tid är snart ute..

 

 

8. Vad har du på dig? en tubhalsduk, byxor, sockar, tjocksockar, ett linne, trosor, bh, men ska sätta på mig min onepiece snart !

 

 

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? drömde gjorde jag nog, men kommer inte ihåg vad.

 

 

10. När skrattade du senast? haha, jag råkade sprätta sånthär varmt smör på min syster, då garvade jag sönder !

 

 

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? typ lampor och en och annan tavla !

 

 

13. Vad tycker du om den här utmaningen? jag börjar redan få damp.

 

 

14. Vilken var den senaste film du såg? underworld.

 

 

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? en elefant, med tre ben och två svansar

 

 

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. jag åker slalom för att få tänka igenom livet, för det mesta !

 

 

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? intefanvetjag ?

 

 

18. Tycker du om att dansa? nja, finns bättre saker

 

 

19. George Bush? låter som pengar

 

 

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? vetinte, tänker inte så mycket på barn..

 

 

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? nej, jag vill bo utomlands !

 

 

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? ''hej lina, vad du ser bra ut idag ! '' fast nä, jag vet inte

 

 

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? ehum, ALLA SOM VILL !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!