jag räknar dagar, jag räknar år, de var då jag träffa dig.

¡ hola amigos !
sitter brevid min månstråk lina, vi fikar te & mackor nu,
idag har jag varit på dans, så jeffla roligt ! som jag saknat de.
efter dansen tog jag bussen till kräkom där jag letade upp linan.
hon hade slalomträning inomhus (?) fast de va typ inne gympa nu
bara tills de kommer snö så dom kan åka slalom på riktigt.
hon spelade basket vilket var en riktig underhållning!
hon såg ut som en clown, fast min clown dårå. hon spelade på bland
massa småttingar, ETT GOTT SKRATT FÖRLÄNGER LIVET, de vill jag
minsan säga ! efter hennes träning gick vi till stubben & umgick med
lite folk, vilket var vällans trevligt ! sen så är de ju så tur att jag har
en sån snäll pappa som kom & hämtade oss ! hon ska sleepa här inatt,
är lediga imrn, yeahyeahyeah.
/ johannii ♥


klick här för att komma till min blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!