jag har slutat tro på kärlek för det är en illusion

tio sanningar om mig.

1. jag har feta svarta ringar under ögonen, varesig jag är trött eller inte.

2. jag är dålig på att snacka med dom jag nyss lärt känna.

3. jag kan inte gråta när någon dör, men före och efter.

4. jag har svårt att släppa in personer i mitt liv, håller helst saker för mig själv.

5. jag knäcker fingrarna när jag är nervös eller har lite att göra.

6. jag gråter aldrig för min egen skull.

7. jag åker slalom för att tänka igenom mitt liv.

8. jag bryr mig mycket om andra, mer än mig själv.

9. jag skakar när jag inte mår bra.

10. jag hatar när folk ljuger och jag får reda på sanningen av andra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!