hoping that i find what i been chasing

hej, idag vaknade jag av att en katt låg och tryckte in naglarna i min mage.
åkte med farfar till valla, mötte upp filip & linus, sen satt vi & chilla.
efter en halvtimme kom amanda med bussen & vi eldade löv..?
eller jag & amanda satt & garvade när filip & linus fick utskällning av en tant.
HAHAH, sen åkte jag till krokom & packade en sportbag full med kläder för veckan.
ska sova i valla hos mormor, ska praoa i odensala hos martin på pizzerian.
det blir kul, johanna ska också praoa där !
ja, sen åkte jag till valla igen & väntade på nått som aldrig kom.
nu ska jag kolla runt, sen ska jag duscha & sova. kliver upp med tuppen imorn,
klockan nio. hörs !
happy times we never forget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!