som håkan sa jag hatar att jag älskar dig

hej, sitter inne fjärde dagen i sträck och kollar på en massa b-filmer för att jag inte har bättre för mig.
just nu är dom övergivna chipsen i soffan mina bästa vänner. nerå.
har inte varit ute och sett solen på fyra dagar, its killing me.
kommer bli fet som stryk. är fortfarande sjuk, sov inget inatt för att jag hade ont i halsen och hostade.
fick inte gå på skolan med den hostan, så här sitter jag, hemma.
foreveralone.se. thats me, tralalalala. ska sova nu, bajbaj
kan inte ha bilder, det tar fem timmar att ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!