förlåt förlåt förlåt

rubriken lyder ! har inte orkat eller haft tålamod till att blogga.
har varit sjuk sen i fredags, feber och grymt förkyld.
har sovit typ 16 timmar per dygn, när jag har varit vaken har jag kollar på tv, vilat eller ätit.
har inte sminkat mig, gått ut eller bytt kläder. medicinerat mig, hostmedecin, alvedon, halstabletter och mycket mer!
plus att internet är sjukt segt här hos mamma, så kan inte ladda ner musik eller filmer och så, det skulle ta timmar, dagar och år ! mitt liv suger, haha.
men ska bli bättre, när jag kommer till pappa, vilket är på torsdag !
ska vara där tills på onsdag nästa vecka, så det blir bra. då kommer min blogg vara överuppdaterad !
ska åka iäg till maria & örjan nu, och duscha, har ju ingen dusch hemma än, min kära morbror har inte varit och fiat rören än. men i slutet av veckan är badrummet färdigt ! då ska ni få bilder på mitt nya hem.
hos pappa kommer det också bli nytt, sari, pappas tjej ska flytta in, det blir toppen !
mitt liv är nog ganska bra endå, ska gå och kolla på the ark snubbens mage nu, som han visar hela tiden, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!