spotify, facebook och chatt med mindre bra vänner

hej, förlåt gånger tusen för den dåliga uppdateringen.. jag vet inte vad jag ska skriva om, händer bara saker som jag inte kan, vill, eller får dela med mig om.
men ska göra mitt liv roligare, på så sett blir bloggen roligare ! :D
idag var jag på flygplatsen med johanna och farmor och hämtade jenny, saris dotter som ska flytta upp och jobba på nfi. sen åkte jag och johanna in till stan, var med sandra, hennes lover lowe, och felicia.
sen drog vi till odensala på våran gamla pizzeria och gjorde pizza. vi käkade i bilen påväg hem till aspås, and here we are. när vi åkte hem hamnade vi mitt uppe i en bilkö, när vi kom längre fram var ambulansen och polisen och brandbilen där och det låg en människa mitt i vägen ! den hade blivit påkörd när han gick över övergångsstället. hemskt. P U S S H E J 



jag och min fina man



Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej men Gud vad hemskt levde han ?

2011-11-05 @ 21:06:03
URL: http://backinstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!