shit vad jag e bra

bara för att jag är en sån duktig flicka så tänkte jag säga till vad som händer härnäst.
jag ska upp till långan, farmor och farfars sommarstuga.
har många otroliga barndomsminnen där. jag och martina och farmor och farfar.
vi har badat där, lekt hästar, busat med hundar, gått och tiggt kakor av alla i ''byn''.
kjell som bor en bit bort har en massa hundar, det är fett coolt att bara chilla där i typ en dag eller 2.
vi har varit hos wiggo och kollat på allt han har gjort. han täljer sånahär fina statyer i trä !
jag saknar tiden då man var barn, tiden i långan, husvagnssemestern, alla tältningar, fisket !
nu ska jag gitta, hejdå, hadebra !
sötare. kjells hund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!