lista, lista, lista, liiiista

Matvanor:

Bästa maträtt? kebab
Bästa dryck? coooola

Hat dryck och maträtt? typ lingondricka & blodpudding

Bästa alkoholdryck? ciiider

Använder du smör på smörgåsen? ja ?
Smågodis eller färdiga påsar? smågooodis

Favoritglass? venne..

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? olika, ibland ingenting, ibland 1000 kanske

Har du mer skor än kläder? nejnej

Favoritplagg? en ny rosa tröja, stickad

Hatplagg? mina gamla favoritjeans, trasiga, fuckthem

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? go to thaa school

Vad vill du bli? doktor, vetrinär..?

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja, gillar min skola, fast inte själva plugget

Är lönen viktigast? ja, lätt

Boende:

Lägenhet eller hus? båda

Framtidsplaner med boende? yessir
Litet eller jättestort? Drömboende? mellan, med stora föster.
Landet eller mitt i stan? landet, men socialt

Mysigt eller sterilt? mysiiiigt

Lite allt möjligt:

Har du barn? nopp

Är otrohet okej? nej, absolut inte

Älskar du någon? ja, mina vänner

Betyder familjen mycket för dig? jao

Är du lojal? ja, tycker jag

Tycker du om att dricka dig full? huh ?

Hemmafest eller krogen? venne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!