ja, en lista till

Namn: lina brande

Piercingar: nej, men ska ta hål i naveln, typ om en månad.

Tatueringar: nej

Längd: 1.74 typ.

Skostorlek: 41

Hårfärg: bruuun

Fräknar: nono

Motto: kämpa för det du älskar

 

Kär? nej, tror inte det

Önskar du att du bodde någon annanstans? nej, har ju nyss flyttat, fast kanske thailand ett år då.

Tycker du att du är attraktiv? ATT JAG ÄR, HIIHHI

Vilket schampo använder du? olika !

Vilken parfym använder du? olika, avril lavinge, pink, och fler

Vad är du rädd för? framtiden

Gillar du att tvätta? nejnej

Gillar du berg- och dalbanor? love it !

 

Senaste...

Filmen du hyrde? texas chainsaw massacre

Filmen du köpte? vetinte

Låten du hörde: paaaaanta mera-a-a-a-a

Låten du laddade ner? on the floor kanske

Personen du ringde? mamma

Personen som ringde dig? mamma

TV-program du såg? simsons

Person du tänkte på? johanna, smsade nyss henne

 

 

Favorit...

Låt: god damn youre beautiful.

Sport: slalooooom ftw !

Dryck: cola in my heart.

Kläder: mina mörkblåa jeans, min vita tubhalsduk, typ.

Film: vetinte, the notebook är bra.

Bil: ahhah, min bil.

Serie: family gay

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? hihi, nej

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? ja

 

Antal...

Gånger du varit kär? inte på riktigt, en enda faktiskt

Tjejer du kysst? 1 

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? mångamånga

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 3-4 kanske

 

Senaste...

Boken du läste? syskonkärlek

Personen du fick e-mail av? vetinte, min lärare tror jag

Personen du fick brev av? minns inte

Personen du fick sms av? jesper

Gången hela din familj åt middag tillsammans? long time ago

Saken du köpte? en sallad

 

 


Vad har du gjort idag? skola, stan
Var det kul ? ja

Brukar du svära mycket? HHAAHHA, ja.

När stiger du upp på morgonen? 06.45

Vad har du på dig? en beige tröja och jeans

Vad ska du göra ikväll? vetinte, skypa med någon rolig eller nått

Vad är du allergisk mot? lejon, rawwwr

Var har du ont? i axeln just nu, vet inte varför..?

Använder du hårspray ? ibland, ja

Kan du stå på händer? fan heller

Håkan Hellström eller The Ark? håkan hellström

Salt eller socker? socker

Gillar du ketchup? på vissa saker, typ inte pannkaka

Är du glad nu? nej, har tråkigt

Var du glad igår? ja, tror det iallafall :)

Vad dansar du till? musik

Stockholm är... ? BÄÄST

Göteborg är... ? BÄÄÄTTRE ÄN BÄÄÄST

Kan du sjunga? nej,  men jag gör det endån :D

Spaghetti eller makaroner? beror på..

Land du vill besöka? thailand

 

jag gilar listor, pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!