Cause a day without you, just isn't fair.

hellåå, ska sova, men kan inte, so freeze some water then idiot.
haha, har tråkigt, lyssnar på musik, chester see, som vanligt dårå.
idag har jag varit på stan med tove och filip, haha, jag ; är det inte där surtanten bor ?
filip ; jofaaaaan,
jag; helt random liksom
filip ; jag måste berätta för elias att jag har hittat det ! ;o
jag ; filip, ska du inte göra dina ninjaskills nu då ?
filip ; nej, det är för högt...
JAG KAN INTE VARA NINJA, DET ÄR FÖR HÖGT !
HAHAHAHHA, godnatt, förresten, varför bor alla dumma i canada ?
- dom can - nada !
två bullar var ute och flög, då störtade den ena, gissa varför ?
-vetinte ?
- bullar kan inte flyga.
två kor var ute och flög, den ena störtade, varför ?
- kor kan inte flyga ?
- nej, dne fick en bulle i ögat, HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!